Smlouva o podpoře a údržbě v IT

16.10.2024 ONLINE

Smlouvy o podpoře a údržbě software jsou klíčem k dlouhodobé funkčnosti IT řešení a vzájemné spokojenosti obou stran – jak dodavatele, tak objednatele.

Seminář na téma servisních smluv povede Pavel Čech, advokát s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti IT smluv, který ve spolupráci s epravo.cz nabídne pohled jak z perspektivy dodavatele, tak i objednatele.

Během semináře si projdeme klíčové body servisní smlouvy, vysvětlíme rozdíl mezi zákonnou odpovědností za vady a povinnostmi vyplývajícími ze smlouvy o podpoře a údržbě. Zaměříme se na časté otázky a problémy, které mohou nastat při vyjednávání těchto smluv, a nabídneme vám praktické rady, jak je řešit. Diskutovat budeme také o SLA (úrovni poskytovaných služeb) a následcích, pokud SLA není dodrženo. V závěru semináře se podíváme na rizika spojená s vendor lock a ukončením podpory v IT zakázkách.

Co se dozvíte?

  • Přehled smluvních typů v IT zakázkách
  • Specifika smlouvy o podpoře a údržbě v kontextu IT
  • Přehled hlavních prvků smlouvy o podpoře a údržbě
  • SLA, záruční podmínky a odpovědnost za vady
  • Postup při nesplnění podmínek smlouvy
  • Vendor lock a rizika spojená s ukončením podpory
  • Diskuse

Kdy a kde?

  • 16. 10. 2024, od 9:00 do 12:00
  • online, živé vysílání

Harmonogram:

  • 9:00 – 10:20   I. blok
  • 10:20 – 10:40 Přestávka
  • 10:40 – 12:00 II. blok

Přihlaste se a získejte cenné informace o tom, jak uzavřít a efektivně spravovat servisní smlouvu.

Registrovat se můžete zde .  

Disclaimer: Akce není pořadaná společností SEDLAKOVA LEGAL s.r.o.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Registrace