Zastupování a právní pomoc v různých typech řízení

Rizika provozování zařízení nejsou malá, naštvaní příbuzní nebo komplikovaní klienti s sebou mohou přinést nejednu komplikaci. Stejně tak je nepříjemné když se dostanete pod drobnohled kontrolních orgánů a přijde Vám kontrola z kraje, od hasičů a nebo z pojišťovny. Máme však odborníky, kteří ví na co si dát pozor a když tyto typy řízení potřebujete zvládnout, jsme tu pro vás. Rádi převezmeme také stížnosti podané na Krajské úřady, Státní ústav pro kontrolu léčiv, Úřad pro ochranu osobních údajů, Krajskou hygienickou stanicí, ombudsmanovi a dalším. Zastoupíme vás i v jiných typech řízení s uvedenými úřady a organizacemi.

Kontaktujte nás ↗

Popis
Zastupování a právní pomoc v různých typech řízení s námi
  • Základní informace
  • Co potřebujeme?
  • Co dostanete a co to bude stát?

Základní informace

Jsou řízení, kterým se člověk nevyhne a taková, do kterých prostě spadne. Jedná se však o poměrně častý jev při provozu zařízení poskytujícího sociální služby nebo vůbec při provozu jakéhokoliv podnikání. Víte, jak postupovat, pokud dojde ke stížnosti nebo k žalobě? Víte, jak postupovat v řízeních s hasiči, když najdu nesrovnalosti? Víte, jak řešit běžné situace s dodavateli služeb nebo řešení?

Při problémech je vždy vhodné obrátit se na advokáta, který se v oblasti sociálních služeb orientuje a má se spory, které se v dané oblasti vyskytují již zkušenosti. U nás známe cesty, jakými se případy mohou ubírat a dokážeme vás připravit na jejich průběh. Osobní přítomnost u všech úkonů s vedením nebo s pracovníkem, jehož se věc týká, je samozřejmostí.

Provedeme vás celým řízením od prvního momentu (např. když se kontrolní orgán objeví ve vašem zařízení nebo když vám dojde výzva od policie), přes jednání s protistranou, podání vysvětlení, dokládání dokumentace, až po eventuální zastupování před soudem.

 

Co potřebujeme?

Potřebujeme informace o tom, co vás nyní trápí a poté se dohodneme na ideálním postupu. Někdy může dát smysl provést revizi existující dokumentace a někdy se vyplatí připravit úplně nové dokumenty.

Jsme rádi, když spolupráce funguje i na osobní lince a rádi se s vámi před navázáním spolupráce potkáme abychom zjistili, co vás k nám přivádí. Potkat se můžeme on-line nebo i osobně. Neváhejte se ozvat!

Co od nás dostanete a co to stojí?

Naše služby mohou spočívat v konzultacích, zastupování při jednání anebo před soudem. Mohou také spočívat v doplnění dokumentace nebo zpracování vnitřních předpisů.

Pokud už se na nás rozhodnete obrátit, tak si můžete být vždy jistí tím, že budete vědět, co vás to bude stát. Při těchto situacích účtujeme naší hodinovou sazbou, ale rádi vám jakoukoliv problematiku naceníme přesně.

Chceme totiž, aby naši klienti přesně věděli, za co a kolik budou platit.

Naše základní hodinová sazba je 3.200,- bez DPH.

Kontaktujte nás