Servisní smlouva je zárukou dlouhodobé funkčnosti software a vzájemné spokojenosti. Pro objednatele je zárukou bezvadného užívání, pro dodavatele zdroj příjmu po dokončení softwarové dodávky.
Jako odběratel IT služeb byste servisní smlouvu měli uzavírat současně se smlouvou o vývoji. Postupem času vaše vyjednávací pozice slábne a stáváte se závislí na dodavateli. Pokud ale vyjednáte dobrou servisní smlouvu, můžete rizika vendor lock-in (závislosti na dodavateli) snížit a zajistit si dlouhodobě výhodnou spolupráci.
Smlouva o podpoře a údržbě (někdy také servisní smlouva) se uzavírá za účelem zajištění dlouhodobého a bezproblémového provozu software. Toho se snaží docílit jednak:
Cena: od 15 000 Kč + DPH
Ve smlouvě o podpoře a údržbě nastavíme:
Obsah smlouvy bude vždy nastaven dle požadavků klienta, typu spolupráce stran a míry důvěry mezi nimi. Na žádost klienta lze servisní smlouvu připravit i jako součást SLA nebo jiné smlouvy, která bude navíc upravovat:
Abychom pro vás mohli nachystat smlouvu dle vašich požadavků, potřebujeme znát: