Responzivní právní poradenstvíJsme tým responzivních právníků, kteří chápou, že každý problém má více řešení a nebojí se hledat právě to nejlepší pro vás. Specializujeme se na softwarové a IT právo, zdravotnické právo, startupy, ochranu dat, osobních údajů a investice. Poradíme e-shopům, vývojářům, personalistům, začínajícím podnikatelům i ostříleným managerům. A to zejména v níže uvedených oblastech. |
Naše stěžejní právní disciplína. Ať už software vytváříte nebo objednáváte, jsme zde pro vás. Od smlouvy o vývoji, přes *aaS řešení, až po licenční podmínky pro koncové uživatele. Od jaderných elektráren ↗ a telekomunikačních úřadů ↗ až po malá vývojová studia. O IT smlouvách školíme a dokonce jsme o nich napsali i příručku ↗.
IT právem totiž žijeme. Stejně jako naše smlouvy i my rozumíme vašemu jazyku. Svěřte své know-how, byznys a data do péče profíkům na IT právo. Kontaktujte nás ↗ a my vám přesně řekneme, co budete potřebovat.
Provozujete mobilní nebo webovou aplikaci a potřebujete ošetřit předplatné a jeho automatickou obnovu? Nebo třeba úroveň dostupnosti aplikace a odpovědnost za uživatelský obsah?
Agile nebo waterfall? Hybridní týmy nebo bodyshopping? Rámcová nebo jednoduchá smlouva? S námi budete mít jasno! A taky srozumitelnou a neprůstřelnou smlouvu.
Nezapomeňte nastavit pravidla (ne)povolených způsobů užití vašeho autorského díla. A zohlednit přitom použitý open source, standardní komponenty a služby třetích stran.
Vytváříte partnerskou síť pro uvedení produktu na nový trh. Jak ale vztah s partnery uchopit? Je žádoucí mít se zákazníkem přímý vztah, nebo raději zprostředkovaný? A můžu stanovit prodejní ceny?
Incidenty, reakční doby a vznášení požadavků. Jak správně nastavit jejich fungování, ale také následky nedodržení, je zásadní otázkou pro dlouhodobou podporu software.
SLA (neboli service level agreement) by měl mít každý, kdo řeší provoz SaaS, PaaS, IaaS i jiných as a service řešení. A to i v případě, kdy je provoz řešen formou subdodávky třetí strany.
Nezávislý objektivní pohled a vymezení potenciálních rizik v oblasti IT. Ať už potřebujete DD provést, nebo jste sami kontrolováni, díky našemu individuálnímu přístupu vám nic neunikne.
Na přetahování zaměstnanců a kontraktorů narazíte poprvé. Příště už chcete být připraveni. Nejste první, kdo se ptá, co je no-poaching dohoda a jak ji férově a transparentně uvést do praxe.
Nikdo nechce, aby spolupráce naplňovala definici švarcsystému. Vztah mezi vývojářem a dodavatelem je proto potřeba uchopit správně. Společně nastavíme pravidla tak, abyste se do podobné situace nedostali.
Chcete mít dobře nastavený vztah s vývojáři, kteří nejsou vašimi zaměstnanci, ale dodávají vám na základě smlouvy o spolupráci? Rádi pro vás nachystáme smlouvu o spolupráci na míru.
Možná hledáte pro vás produkt nebo službu nové marketingové příležitosti a rozhodli jste se pro spolupráci s influencery. Podívejte se na to, jak chystáme smlouvu o spolupráci s influencery my.
Když se řekne ochrana osobních údajů, mnohým projede mráz po zádech. Správné nastavení soukromí však může být i zábava. Rádi vám připravíme potřebnou dokumentaci. Nabízíme také možnost školení pro vás či vaše zaměstnance, případně můžete využít námi zpracovaný e-learning. V neposlední řadě zajistíme služby pověřence pro ochranu osobních údajů (DPO).
Pokud máte webové stránky/aplikaci a potřebujete si zkontrolovat, zda máte vše správně, podívejte se na náš check-list ↗.
Dokument, kterým informujete další osoby, jak zpracováváte jejich osobní údaje, co vás k tomu opravňuje, či komu jsou osobní údaje předávány.
Nastavení vztahu mezi správcem osobních údajů a zpracovatelem osobních údajů v souladu s náležitostmi dle čl. 28 GDPR.
Potřebujete pro zpracování souhlas? Nachystáme vám textaci a vysvětlíme, jak jej máte používat.
Pomůžeme vám nastavit kamerový systém ve vaší společnosti. Nachystáme nezbytnou dokumentaci a vyhodnotíme všechna rizika.
Analýza cookies dokumentace na webových stránkách a úprava textace, včetně dalších konzultací ke správnému nastavení.
Zhodnocení nastavení GDPR dokumentace a procesů u správce či zpracovatele osobních údajů, včetně správné implementace.
Zajistíme vám služby tzv. DPO a budeme vám nápomocni při dodržování souladu s GDPR.
Příprava interních předpisů a nastavení procesů v souvislosti s ochranou osobních údajů.
Ochrana osobních údajů je široké téma. Řešíte marketing, nevyžádané telefonáty, obchodní sdělení nebo se prostě jen potřebujete poradit? Jsme tu pro vás.
Být zaměstnavatelem není snadné. Špatně napsaná pracovní smlouva vás může připravit o práva k výsledkům práce zaměstnanců, do kterých jste roky investovali. Chybějící rozvrh práce nebo nezdokumentované bezpečnostní školení vám vyčte inspektorát práce, a ještě vám za to udělí pokutu. Nezvládnutá výpověď z pracovního poměru pro vás pak může znamenat nemalé náklady na ušlém výdělku pro propouštěného zaměstnance.
Abyste se takovým situacím vyvarovali a úspěšně prošli všemi nástrahami pracovního práva, jsme tady pro vás!
Pracovní smlouva, dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti. Probereme s vámi, jakou práci a v jaké pozici pro vás budou zaměstnanci vykonávat a nastavíme základní dokumenty mezi vámi a zaměstnanci.
Pracovní smlouva --> DPP/DPČ -->
S ohledem na nedostatek pracovní síly na trhu práce může nastat potřeba využití nekmenových zaměstnanců. Připravíme nebo zrevidujeme potřebnou dokumentaci, ať už se na přidělení zaměstnanců dohodnete s kýmkoli.
Home office se těší stále větší oblibě, zaměstnavatelé by však neměli zapomínat na jeho správné nastavení. Zákoník práce téměř nečiní rozdíl mezi prací v kanceláři, nebo doma. Tomu by mělo odpovídat i nastavení základních pravidel tohoto benefitu.
Zaměstnanci by si měli obecně prohlubovat svoji kvalifikaci. Pokud však hodláte investovat do drahých školení, mohla by se vám hodit kvalifikační dohoda. Ta upravuje podmínky uplatnění nákladů na rozvoj kvalifikace zaměstnance a zaměstnanec na oplátku setrvá v pracovním poměru dohodnutou dobu (nejdéle však 5 let).
Spolupráce na IČO zní jako skvělá věc, do té doby, než přijde kontrola inspektorátu práce spolu s pokutou za nelegální zaměstnávání. Abyste se tomuto riziku vyhnuli, pomůžeme vám nastavit spolupráci s vašimi kontraktory tak, aby skutečně odpovídala vztahu dvou nezávislých podnikatelů, a tedy nenesla znaky závislé práce.
Špatně odůvodněná nebo nesprávně doručená výpověď z pracovního poměru je neplatná. A související náklady mohou být skutečně vysoké (např. ušlý výdělek, náklady na soud). Abyste se těmto rizikům vyhnuli, posoudíme vaši situaci a doporučíme vám co nejbezpečnější způsob, jak ukončit spolupráci se zaměstnancem.
Na přetahování zaměstnanců narazíte poprvé. Příště už chcete být připraveni. Nejste první, kdo se ptá, co je konkurenční dohoda (non-compete) a no-poaching dohoda a jak je férově a transparentně uvést do praxe.
Baví nás pohybovat se ve světě nových technologií, a proto vyhledáváme příležitosti pomáhat start-upům! Otázky korporátního práva se prolínají celým podnikáním. Začínající podnikatel je musí řešit od zahájení, po celý „život“ společnosti až po jeho ukončení. Ochrana nápadů ↗ a investic na začátku života každého start-upu, společně s globální strategií vstupu na trh a marketingu, jsou naprosto zásadní. Aby vám to klapalo, měli jste jistotu, že plníte veškeré zákonné požadavky, či jen potřebujete odlehčit od administrativních starostí, jsme tu pro vás!
Probereme s vámi vaše podnikatelské plány a poradíme, jaká je forma podnikání vzhledem k předmětu podnikání, aktuálnímu stavu podnikání a vaším dalším záměrům s podnikáním v budoucnu nejvhodnější. Pomůžeme založit společnost s ručením omezeným/akciovou společnost, navrhnout společenskou smlouvu a vyřídíme veškeré administrativní kroky.
Pokud jste historicky podnikali jako samostatná – výdělečně činná – fyzická osoba, může se stát, že vám tento způsob podnikání začne být malý. Víme, jak nejlépe překlopit běžící podnikání do obchodní společnosti. Probereme s vámi možné varianty, společně s vámi i daňovými a účetními poradci vybereme jednu z možností a připravíme veškerou administraci.
O co jsou start-upy bohatší na nápady, o to chudší bývají (alespoň zpočátku) na finanční zdroje. Nejen proto se pomalu stává standardem nabídnout zaměstnancům i dalším spolupracovníkům jejich podíl na společnosti. Poradíme vám, jak správně nastavit a implementovat opční programy i jak specifikovat konkrétní podmínky.
U složitějších vlastnických struktur může být žádoucí upravit si vztahy mezi společníky zvláštní (neveřejnou) vedlejší dohodou. Navrhneme a společně s vámi prodiskutujeme její znění, abyste byli připraveni na vše. Společně vždy nalezneme ideální řešení.
Fúze neboli spojování společností, rozdělování, změna právní formy (typicky z s.r.o. na a.s.), to vše umíme plně ošetřit. Připravíme vám dokumentaci a vše vykomunikujeme s notářem a Vašimi účetními a daňovými poradci.
Chcete se chránit vůči případným rizikům? V rámci daňových analýz trhů nastavujeme vhodné korporátní a holdingové struktury, a to jak v tuzemsku, tak i v zahraničí ve spolupráci s partnerskými advokátními kancelářemi.
Činnost obchodní společnosti (ať už s.r.o. nebo a.s.) či pozice jednatele s sebou nese každoroční povinnosti – vedení účetnictví, svolání a realizace valné hromady schvalující účetní závěrky, v případě potřeby mimořádné valné hromady, otázky postavení jednatelů včetně jejich smluv, povinný zápis v evidenci skutečných majitelů. Se všemi těmito záležitostmi vám umíme pomoc.
Compliance
Připravíme povinné i dobrovolné interní předpisy a procesy pokrývající mimo jiné ochranu oznamovatelů (whistleblowing ↗), přes zápisy do rejstříků (obchodní, živnostenský, evidence skutečných majitelů), interní etické kodexy, až po specifické záležitosti (ISO, licence pro finanční služby, AML, ESG).
Vše jednou končí. Pokud se „život“ Vaší právnické osoby nachýlil ke konci, pomůžeme Vám ji co nejjednodušeji zlikvidovat, tedy zrušit a vymazat z obchodního rejstříku.
Jsou i důležitější věci než zisk z úspěšného podnikání. Proto poskytujeme komplexní služby i veřejně prospěšným organizacím a intenzivně pomáháme všem, kteří zlepšují náš svět.
Ani právník neví všechno. Od toho však máme skvělé partnery. Naše partnerská účetní kancelář je tady od toho, aby vám pomohla s účetnictvím a daněmi.
Pomůžeme vám ochránit vaši značku, know-how a výsledky kreativní činnosti. A to ať už režírujete a natáčíte videa, vytváříte grafické návrhy, píšete reklamní texty, fotografujete, připravujete marketingové analýzy a strategie nebo si prostě chcete chránit svou značku. Máme zkušenosti nejen s přípravou licenčních smluv a registrací ochranných známek v různých zemích po celém světě, ale také s řešením případů porušování práv duševního vlastnictví. Ve spolupráci s našimi partnery jsme schopni zajistit také získání patentů a užitných vzorů pro vaše unikátní technologie.
Poradíme vám, jak ideálně chránit vaši značku, v jaké podobě je vhodné ji registrovat a používat. Podíváme se na to, zda je Vaše označení na vybraném trhu dostupné, a následně Vás provedeme celým procesem registrace a s následnou podporou při užívání známky.
Zajistíme sledování ochranné známky (tzv. trademark watching), abychom měli pod kontrolou, zda si někdo nechce zaregistrovat podobnou ochrannou známku. A pokud ano, pomůžeme Vám registraci zablokovat námitkami.
Pokud chcete založit společnost, pomůže vám s tím naše Míša ↗. Při výběru společnosti nabídneme prověření, zda je obchodní firma dostupná a nezasáhne do práv jiné osoby (např. do jeho obchodní firmy, ochranné známky nebo neregistrovaného označení).
Řešíme i doménové spory – pokud si někdo zaregistruje Vaši ochrannou známku nebo neregistrované označení jako doménové jméno, prověříme, zda k tomu má oprávnění, a navrhneme vám, jak dále postupovat.
Prověříme, zda někdo porušil vaše práva duševního vlastnictví, ať už jste autor, vlastník ochranné známky, průmyslového vzoru, obchodní firmy či jiného práva, a budeme vás zastupovat. Pokud jste na druhé straně a někdo naopak tvrdí porušení svých práv, zjistíme, zda k porušení skutečně došlo, a doporučíme vám nejlepší strategii.
Připravíme vám zaměstnaneckou smluvní dokumentaci a smlouvy s developery a dalšími členy týmu, zajišťující maximum práv k výsledkům.
Od založení kanceláře jsme pomohli našim klientům s převody nemovitostí v hodnotě více než 3,5 miliardy korun. Zajistíme, aby i váš obchod proběhl bez problémů. Bezpečně vás provedeme celým procesem, kdy pro vás připravíme obchod do posledního detailu, a to podle individuálních potřeb vašeho případu. Připravíme pro vás potřebnou dokumentaci, provedeme úřední ověření podpisů, zajistíme úschovu kupní ceny, připravíme návrh na vklad a budeme vás zastupovat v celém řízení před katastrálním úřadem. Samozřejmostí v celém procesu je též komunikace s druhou stranou kupní smlouvy, případně s bankou, která pro vás nákup nemovitosti financuje.
Pro realitní kanceláře poskytujeme právní servis po celou dobu trvání zakázky. Přizpůsobujeme se zejména tomu, že naším klientem je realitní kancelář, v jejímž zájmu je, aby obchod řádně proběhl. Samozřejmostí je zajištění podpisů smluv na pobočce realitní kanceláře nebo u nás, včetně zastoupení v katastrálním řízení tak, aby klienti realitní kanceláře měli co nejméně starostí a mohli se těšit z úspěšného obchodu.
Jsme si vědomi toho, že jakékoli nakládání s nemovitostmi je velkým krokem jak pro prodávající, tak pro kupující. Proto jim chceme celý proces co nejvíce zjednodušit, aby vše proběhlo dle jejich představ a bez zádrhelů. Pro své klienty tedy vždy připravujeme smlouvu na míru, do které promítneme jejich požadavky.
Provádíme důkladnou revizi smluvní dokumentace a upozorňujeme klienta i na všechna rizika a jejich možné důsledky v případě, že nejsou řešena. Zároveň však k revizím přistupujeme citlivě a klientovi tedy posoudíme i míru daného rizika, abychom ho od nákupu či prodeje neodradili.
V poslední době se opět zvyšuje poptávka po nájemním bydlení. I v této oblasti poskytujeme komplexní služby jak pro pronajímatele, tak pro nájemce. Klientům pomáháme i v případě, že se v průběhu nájmu objeví jakékoli problémy. Pokud problémy trvají i po skončení nájmu, například se nájemník nechce vystěhovat, zastupujeme klienty i v soudním řízení.
S prodejem nemovitosti, ale nejen s ním, je často spojeno i zřízení či výmaz zápisů k řešeným nemovitostem. Nejčastěji se jedná o věcná břemena a zástavní práva. Pro klienty v takových případech opět připravíme veškerou dokumentaci, která je z pohledu řízení před katastrem potřeba a v katastrálním řízení je opět zastoupíme až do jeho skončení, tedy do zápisu nebo výmazu daného práva.
Komunikace s úřady není pro řadu lidí něco, co by vyhledávali. Řízení jsou často velmi formalizovaná, a i sebemenší chyba, která se v dokumentaci pro úřady objeví, může mít dalekosáhlé důsledky. Jsme připraveni v řízení klienty zastoupit tak, aby vše proběhlo hladce a co nejrychleji. Jsme však schopni pomoci i v případě, že vše hladce neprobíhá a vždy klientovi poradíme nejlepší postup.
Klienty provedeme celým procesem, a to jak v případě, že se jsou spoluvlastníci schopni dohodnout, tak v případě, že dohoda není možná a je potřeba řešit věc soudně. V případě shody spoluvlastníků připravíme dohodu i potřebnou související dokumentaci, aby bylo možné provést vklad v katastru nemovitostí.
Investice do podnikání by měla být radostnou událostí. Zároveň ovšem téměř vždy představuje náročnou a vyčerpávající situaci. Ať už jste investor nebo majitel cílové společnosti, jsme připraveni vám poskytnout komplexní právní podporu tak, aby vše proběhlo co nejsnáze.
Vstup investora je velkým milníkem a úspěchem na cestě společnosti. Pomůžeme vám nastavit mechanismus transakce i smluvní dokumentaci ke spokojenosti všech zúčastněných.
Ať už jste v pozici investora nebo se jako společnost připravujete na investici, neváhejte se na nás obrátit. Pomůžeme vám s DD, které prověří, jak je společnost na investici připravena.
Řešení, které může mnohým startupům pomoct do začátku a zároveň nemusí být tolik časově náročné. Připravíme vám smlouvu, ve které se nastaví půjčka od investora s alternativním nabytím podílů.
Investice v sobě může skrývat i další právní problémy a výzvy, které jsme zde neuvedli. Neváhejte se na nás obrátit a společně vše vymyslíme. S investicemi máme rozsáhlé zkušenosti.
Potřebujete správně nastavit bezpečnostní opatření v rámci využívání *aaS řešení, chcete se stát zapsaným poskytovatelem Cloud Computingu do veřejné správy, nebo váháte, zda se vás zajištění kybernetické bezpečnosti týká, ale nevíte kde přesně začít? Kybernetickou bezpečnost umíme, školíme a pomůžeme se zorientovat i vám.
Provedeme vás procesem zapsání vaší organizace do seznamu poskytovatelů služby cloud computingu do veřejné správy, databáze vedené Ministerstvem vnitra ČR za účelem zefektivnění provozu orgánů veřejné správy. Kromě zajištění jednotlivých kroků pro zápis, vám pomůžeme také s naplněním všech požadavků, které jako poskytovatelé musíte splňovat.
Nevíte, jaké požadavky se na vaši organizaci vztahují v souvislosti s kybernetickou bezpečností? Nejste si jistí, jestli jste povinnou osobou podle zákona o kybernetické bezpečnosti nebo jestli na vás dopadnou jeho požadavky po vydání evropské směrnice NIS 2? Provedeme základní audit a idenfitikujeme všechny povinnosti.
Nejčastějším požadavkem na doložení souladu s pravidly kybernetické bezpečnosti je doložení odpovídající dokumentace. Připravíme pro vás základní bezpečnostní dokumentaci, která vám pomůže správně nastavit procesy zabezpečení a doložit dodržování bezpečnostních opatření.
Právo ve zdravotnictví je o průniku mnoha oborů, nejen práva a medicíny, ale také etiky nebo technologií. Ať už poskytujete ambulantní, jednodenní nebo lůžkovou péči, musíte mít správná povolení, dobře nastavenou smluvní a další dokumentaci. My jsme tady od toho, abychom vám pomohli udělat z předpisů o poskytování zdravotních služeb konkurenční výhodu. Máme zkušenosti se spory o nemajetkovou újmu, umíme správně nastavit vztahy s pacienty, vztahy mezi poskytovateli zdravotních služeb nebo vztahy s pojišťovnami. Ať už provozujete soukromou lékařskou praxi nebo nemocnici, náš tým na zdravotnické právo má potřebné zkušenosti.
Zakládáte zubní ordinaci, začínáte poskytovat služby praktického lékaře nebo si chcete otevřít specializovanou ordinaci? Víte, co je pro založení potřeba, ale ztrácíte se v množství dokumentů? Nebo chcete od někoho koupit už existující ordinaci a tápete, kde začít? Náš tým na zdravotnické právo má za sebou mnoho převodů, nákupů a založených ordinací a umíme tak zajistit hladký průběh od samého začátku až do úspěšného konce i pro vás.
Rozhodli jste se svou ordinaci předat nové generaci? Nebo hledáte někoho, kdo vám pomůže s nastavením ideálních podmínek pro pronájem ordinace, zatímco budete věnovat svůj čas rodině? Ať už jde o jakékoli zdravotnické zařízení, víme, jak správně zachovat jeho další provoz. Moc dobře totiž víme, že vybudovat fungující ordinaci není žádný med a velice rádi vám pomůžeme předat vše tak, aby vaše zařízení fungovalo i nadále, v rukou nových lékařů.
Zdravotnická dokumentace je nedílnou a velmi důležitou součástí každého zdravotnického zařízení. Obsah upravuje vyhláška o zdravotnické dokumentaci, kde je upraven také rozsah vedení takové dokumentace, její náležitosti a pravidla. Ať už jste praktičtí lékaři, zubaři, plastičtí chirurgové nebo máte jakoukoli jinou specializaci, musíte správně vést zdravotnickou dokumentaci, která je nejen pro nás právníky klíčovou oblastí vaší ordinace.
Žádný lékař se do této situace nechce dostat. Jedná se však o poměrně častý jev při provozu lékařské praxe. Víte, jak postupovat, pokud dojde ke stížnosti nebo dokonce k žalobě? Máme letité zkušenosti se spory v oblasti zdravotnictví, a to jak s tuzemskými, tak zahraničními.
Díky mnohaleté praxi v oblasti zdravotnického práva jsme seznámeni s otázkami, které doprovázejí provoz zdravotnického zařízení, máme praktické zkušenosti s tím, jaké odpovědi potřebují řídící pracovníci a jaké oblasti potřebují znát zaměstnanci.
Zaškolíme odpovědné pracovníky v odborných otázkách jako právní pojetí urgentních stavů nebo širších postupů lege artis, ale i provozních záležitostech jako je pracovní právo, správné vedení zdravotnické dokumentace, jak správně zacházet s pacientskými daty a údaji, ve správné komunikaci s pacientem i v novinkách, které se vyskytnou v oblasti zdravotnictví. Připravíme vám školení či přednášku na míru.
Whistleblowing ↗
Máte alespoň 50 zaměstnanců, jste veřejný zadavatel, nebo řešíte AML? V takovém případě pro Vás whistleblowing není jen pískání na píšťalku, ale musíte bezpečně a efektivně nastavit interní systém pro řešení oznámení. Chcete využít veškerých výhod, které Vám přinese správné nastavení whistleblowingu? Od správného nastavení dokumentace až po určení osoby v rámci Vaší organizace, které byste svěřili funkci řešitele oznámení nebo která byla proškolila Vaše zaměstnance. Budeme za Vámi stát při každém jednotlivém kroku. Jsme autory první vzorové whistleblowing dokumentace v ČR. Nebudeme Vám nutit žádné softwarové řešení, ale pouze Vám doporučíme nástroje od našich partnerů a nebo pomůžeme s výběrem vlastního. Díky našim zkušenostem z řady compliance projektů umíme připravit rychlou a úspornou implementaci celého systému.
Jaká jednání oznamovat? O čem informovat oznamovatele? Co udělat s přijatým oznámením? Všechny potřebné vzory a definice procesů Vám připravíme tak, abyste mohli oznámení řešit sebevědomě již od prvního dne. Dokumenty i procesy provážeme s Vašimi vnitřními předpisy, chodem společnosti a požadavky koncernu či specifické legislativy. Obecných vzorů odtržených od reality se od nás nedočkáte. Náš tým na whistleblowing má za sebou mnoho projektů v rozličných společnostech, díky čemuž nový whistleblowing systém přesně zapadne do Vaší společnosti.
Jak oznámení přijmout a kdy je potřeba odpovědět? Jakým způsobem je musíte přijímat? Osobně, telefonicky, elektronicky, a ještě limitovat kdo má k oznámení mít přístup? A co přesně potřebujete evidovat? Pokud si chcete zjednodušit administrativu, použijte pro kontrolu přístupů, hlídání lhůt, vedení evidence, ale i pro zajištění důvěrnosti oznámení některý z existujících nástrojů na trhu, které lze implementovat na klíč. Investice do něj se Vám rychle vrátí. Jsme technologicky neutrální a spolupracujeme s několika platformami, doporučíme Vám tak tu, která Vám bude nejlépe vyhovovat. Nenutíme Vám pouze ty naše, ale když se pro ně třeba rozhodnete, tak díky nám získáte lepší cenu.
Máte již dokumenty, procesy a platformu? Teď je potřeba rozhodnout, jestli oznámení řešit interně, nebo externě. Pro interní řešení Vás proškolíme, projdeme s Vámi několik vzorových případů a budeme vždy k dispozici pro případy potřeby. Pokud ale chcete vědět, že v první řadě oznámení dojde někomu kompetentnímu a že bude řádně posouzeno, tak nám řešení oznámení předejte a my vše zajistíme za Vás na klíč, bez nutnosti školení řešitele oznámení. Následně proškolíme Vaše zaměstnance, abyste věděli, co od whistleblowingu čekat, kdo a jak řeší oznámení a jaké záruky ochrany oznamovatel má. Vašemu vedení pak představíme nutná opatření pro správné fungování whistleblowingu ve společnosti.
E-mailem, telefonicky nebo přes vámi libovolný komunikační nástroj si společně domluvíme schůzku. Rádi se potkáváte osobně nebo se potřebujete připojit online? Nic pro nás není překážkou. Na schůzce se pak pobavíme o vašich potřebách a preferencích.
Po schůzce vám zašleme doplňující dotazy a vše vysvětlíme tak, abyste otázkám rozuměli. Nemusíte se bát, že na vás budeme mluvit jazykem Mordoru ↗, nebo jinou nesrozumitelnou řečí (třeba tou právnickou). Zakládáme si na tom, abyste vy i vaši zaměstnanci dobře věděli, jaké otázky se řeší a proč.
Prozatím nevíte, co vše musíte řešit? Třeba najdete odpověď na našem blogu ↗.
Jakmile od vás dostaneme všechny podklady, komplexně se zamyslíme nad problémy, které by mohly při vašem podnikání nastat. Jdeme ale dál. Nezastavíme se pouze u znění paragrafů. Přemýšlíme nad dopady na vaše podnikání. Hledáme a řešíme rizikové oblasti.
Jakmile zjistíme, že hrozí potíže, hned vás upozorníme a vše zohledníme v přípravě dokumentace.
Naprosto totiž chápeme, že právní řešení musí jít ruku v ruce s vašim podnikáním. Vaše podnikání se však často nachází v době, do které právo ještě nezavítalo. Hledáme proto inovativní právní řešení.
Nachystáme pro vás první návrh dokumentace, na které jsme se dohodli a zohledníme všechna rizika.
Zastáváme názor, že není nic horšího, než složité texty, proto dokumentaci připravíme přehledně, srozumitelně. Jsme schopni dokumenty psát ve velmi přátelském jazyce, ale i formálním a právním stylem. Chcete, abychom si ve smlouvě utahovali ze známých filmů, skrývali easter eggy, nebo chcete klasický formální jazyk? Nic pro nás není problém!
Výstup vám předáme dle vašich preferencí. Upřednostňujete online úpravu dokumentů? Není to pro nás problém.
Tak máme dokumentaci hotovou. Aby se z toho nestala šuplíková záležitost, pomůžeme vám s vyjednáváním. Naše dokumenty máme rádi, ale chápeme, že 10 právníků má 100 názorů, takže vám pomůžeme najít kompromis a v průběhu vyjednávání s vámi budeme otevřeně mluvit o rizicích, které případné změny představují.
Potřebujete uzavřít smlouvu s druhou stranou? Budeme vám krýt záda a smlouvu pomůžeme vyjednat.
Potřebujete zajistit komunikaci s úřady, soudy či dalšími institucemi? Vše za vás vyřídíme. Námi připravenou dokumentaci známe jako své boty. A pokud máte dokumentaci vlastní, seznámíme se opravdu rychle.