Home office se těší stále větší oblibě, zaměstnavatelé by však neměli zapomínat na jeho správné nastavení. Zákoník práce téměř nečiní rozdíl mezi tím, když zaměstnanec pracuje pod dohledem vedoucího v kanceláři nebo je sám doma. Tomu by mělo odpovídat i nastavení základních pravidel tohoto benefitu. Pokud se tedy rozhodnete jít cestou, kdy umožníte zaměstnancům vykonávat práci prostřednictvím home office, neváhejte se obrátit na nás. Všechna pravidla společně nastavíme.
Podle statistik Českého statistického úřadu ↗ devět z deseti velkých podniků umožňuje i v době rozvolněných protiepidemických opatření svým zaměstnancům práci z domova. Mezi středními a menšími podniky to je přibližně polovina. Patříte také mezi ty, kteří umožňují home office? Poté si nezapomeňte se zaměstnanci dobře nastavit podmínky výkonu práce z domova.
Při poskytování home office je vhodné nezapomínat na nastavení základních pravidel, za kterých mohou zaměstnanci tento benefit využívat.
Cena: od 13 000 Kč + DPH.
Dohoda nastavuje základní podmínky při výkonu práce z domova, včetně:
Abychom mohli nachystat dohodu o podmínkách výkonu práce z domova, budeme potřebovat: