Pořádek dělá přátele, už jste to určitě někdy slyšeli, že? Mít v pořádku pracovněprávní agendu je naprostý základ a jak jistě víte, ne vždy se daří udržet krok se všemi změnami. Projdeme a zhodnotíme aktuální stav, doporučíme vhodné úpravy a navrhneme vám optimální řešení. Zpracujeme vám vše potřebné, nastavíme procesy a případně také proškolíme vedoucí zaměstnance, jak s dokumentací správně pracovat. Zrevidujeme nebo zpracujeme pracovní smlouvy, provozní řády a další dokumentaci, která by se Vám mohla hodit. Samozřejmostí je také doporučení správných postupů při jednotlivých situacích, se kterými se můžete setkávat.
Jádro každé společnosti tvoří její zaměstnanci. V rámci pracovněprávního poradenství vám pomůžeme nastavit pracovní smlouvy, provozní řády a další dokumentaci.
Mimo jiné také proškolíme vaše zaměstnance tak, aby s dokumentací zvládli správně zacházet a aby byli připraveni na všechny situace, které běžně nastávají.
Potřebujeme informace o tom, co vás nyní trápí a poté se dohodneme na ideálním postupu. Někdy může dát smysl provést revizi existující dokumentace a někdy se vyplatí připravit úplně nové dokumenty.
Jsme rádi, když spolupráce funguje i na osobní lince a rádi se s vámi před navázáním spolupráce potkáme abychom zjistili, co vás k nám přivádí. Potkat se můžeme on-line nebo i osobně. Neváhejte se ozvat!
Dostanete od nás fungující řešení, která vám padne jako oblek nebo šaty na míru. Nejsme příznivci polovičatých řešení a pokud tedy při řešení vašich požadavků narazíme i na další oblasti, které by si zasloužily více pozornosti, určitě vás na ně alespoň upozorníme.
Řešení včetně všech dokumentů bude připravené k použití přímo ve vašich podmínkách a pokud to bude třeba, spolu s vámi nebo vašimi zaměstnanci zkontrolujeme i jejich nasazení do praxe.
Veškerou práci vám naceníme předem, abyste přesně věděli, za co budete platit.