Vliv aktuální situace na pracovní právo 2.0.

Aktuální stav v České republice je pro mnohé problematický. Vyhlášený nouzový stav může způsobit zaměstnavatelům nemalé problémy. Odložené zakázky, nedostatek práce, zaměstnanci starající se doma o své děti a mnoho dalších. Poskytli jsme zdarma vzor dohody o home office a vnitřní předpis řešící home office, abychom alespoň trošku pomohli v aktuální situaci. Zpětná vazba, kterou jsme obdrželi, byla neskutečná, a za to Vám moc děkujeme. Zároveň nás tato situace přivedla k dalšímu kroku.
Kolega David Šupej si připravil webinář na téma vliv aktuální situace na pracovní právo. Na webináři budou řešeny zejména tyto otázky:
- Co když je zaměstnanci nařízena karanténa nebo se vrátil z rizikové země? Jak je to s použitelností home office, dovolené, neplaceným volném či sick-days?
- Na co má zaměstnanec právo z důvodu uzavření škol a péče o malé dítě?
- Jak postupovat v případě omezení provozu zaměstnavatele?
- Jak postupovat, když je zaměstnanci nařízena karanténa v cizině?
- Jak se dotkne nouzový stav zaměstnavatelů?
- Může zaměstnavatel přeřadit zaměstnance na jinou pracovní pozici?
V rámci webináře budete mít rovněž možnost zeptat se Davida na jakékoliv další otázky, které Vás v souvislosti s aktuálním stavem zajímají.
Webinář bude zpoplatněn symbolickým poplatkem 300 Kč + DPH, abychom pokryli veškeré náklady s webinářem spojené.
Datum webináře: 27. 3. 2020
Čas webináře: 9:00 – 10:00
Po přihlášení Vám zašleme fakturu společně s odkazem na webinář.