Vliv aktuální situace na pracovní právo 2.0.

Aktuální stav v České republice je pro mnohé problematický. Vyhlášený nouzový stav může způsobit zaměstnavatelům nemalé problémy. Odložené zakázky, nedostatek práce, zaměstnanci starající se doma o své děti a mnoho dalších. Poskytli jsme zdarma vzor dohody o home office a vnitřní předpis řešící home office, abychom alespoň trošku pomohli v aktuální situaci. Zpětná vazba, kterou jsme obdrželi, byla neskutečná, a za to Vám moc děkujeme. Zároveň nás tato situace přivedla k dalšímu kroku.

Kolega David Šupej si připravil webinář na téma vliv aktuální situace na pracovní právo. Na webináři budou řešeny zejména tyto otázky:

  1. Co když je zaměstnanci nařízena karanténa nebo se vrátil z rizikové země? Jak je to s použitelností home office, dovolené, neplaceným volném či sick-days?
  2. Na co má zaměstnanec právo z důvodu uzavření škol a péče o malé dítě?
  3. Jak postupovat v případě omezení provozu zaměstnavatele?
  4. Jak postupovat, když je zaměstnanci nařízena karanténa v cizině?
  5. Jak se dotkne nouzový stav zaměstnavatelů?
  6. Může zaměstnavatel přeřadit zaměstnance na jinou pracovní pozici?

V rámci webináře budete mít rovněž možnost zeptat se Davida na jakékoliv další otázky, které Vás v souvislosti s aktuálním stavem zajímají.

Webinář bude zpoplatněn symbolickým poplatkem 300 Kč + DPH, abychom pokryli veškeré náklady s webinářem spojené.

Datum webináře: 27. 3. 2020

Čas webináře: 9:00 – 10:00

Po přihlášení Vám zašleme fakturu společně s odkazem na webinář.